top of page

2 הטרנדים הדיגיטלים הכי מוש לשנת 2020

אז כן, היו לנו הרבה תוכניות ל2020 אם אתם זוכרים מהכתבה שלי בדצמבר... היו תוכניות גדולות ל2020 אבל משום מה 2020 נראתה קצת שונה מהצפוי ובטח מהרצוי. לא, לא היה לנו כדור בדולח שידע לצפות את המצב ואולי גם לא היינו פועלים אחרת אבל דווקא היום יותר מתמיד חושב לחשוב על העולם הדיגיטלי של העסק שלכם- מתוך סריקה זריזה במצב הבורסה תגלו כי ישנה עליה מטורפת בחברות הסוחרות אונליין וגם קפיצה מטורפת במניה של וויקס מה שאומר שרבים מכם עוברים למכירות אונליין! ועל זה נאמר, שאפו! ועל כן, על מה אני אכתוב היום? קצת על הטרנדים הדיגיטלים שהופכים את השנה הזו לייחודים בפני עצמה - שנתחיל?


וידיאו וידיאו וידאו

זה לא סוד שהוידאו הוא הנושא החם ביותר היום בקרב הצעירים ובכלל...אם ציפיתם להתחמק מהטרנד הזה אז תחשבו שוב. הוידיאו איתנו כבר שנים ומאז ומעולם היה חזק מאוד אבל השנה הזו סרטוני הוידיאו הפכו ויראלים יותר! הרבה שעות בבית הובילו אפילו את ההורים שלנו לטקטק וליצור בכוחות עצמם סרטונים מצחיקים וויראליים. בין אם סטורי, טיקטוק או לייב הוידיאו כבודו במקומו מונח ופה אני אומרת לכם תעופו על עצמכם תתחילו לשתף את העוקבים שלכם בעשייה שלכם על ידי סרטוני וידיאו!

עדיין לא מאמינים לי? הנה כמה עובדות יבשות: 82% מהרכישות הגיעו דרך סרטוני וידאו - נכון לאוגוסט 2020 (נמדד מינואר)

45% מהאוכלוסיה צופה בסרטונים במשך שעה ביום! (נכון למדינת ישראל!) 90% טוענים שהצפייה בסרטונים עזרה להם לקבל החלטה על רכישת מוצר 63% הוא שיעור הקליקים מסרטונים

1200% יותר שיתופים יש לוידיאו מאשר סטורי!!!!! סתם שתדעו שמרבית הסרטונים נעים בין 8-15 שניות (מראה המון על הדור שלנו אבל היי זה פועל, לא נגיד לזה לא), דבר נוסף 80% מהסרטונים בפייסבוק נצפים ללא קול לכן חשוב על מתן כתוביות כדי להגדיל את האפשרות לחשוף את הקהל שלכם לתוכן שלכם.


אוהבים להכין סרטונים או לא זה פועל זה שם וזה 2020 שנה לא קלה אז חבל לא להיות חלק מהבאזז.


חפרתי אבל זה היה הכרחי! ממשיכים...

תוכן תוכן תוכן

שוב, אני לא מחדשת כי ידוע שהתוכן הוא המלך אבל מה הפעם אתם שואלים? הפעם... הפעם יותר ריאליסטי יותר אמיתי יותר חוויתי פחות מפולטר, פחות עשוי ובעיקר מלא בתוכן שמדבר אל הקהל שלכם. שלבו סרטונים // תמונות עם תוכן איכותי! חלקו להם מידע במתנה תשאירו להם את כל המידע אונליין שהם לא יצטרכו לחפש מה שנקרא תאכילו אותם בכפית. (על קידום אורגני שמעתם? ... תוכן ותוכן טוב שטמון באתר שלכם ומדבר על הנושאים המובילים של המותג... לאט לאט גוגל מזהה את המילים ומעלה אתכם בדפי החיפוש. כן זהו שירות לא זול ויחד עם זאת פשוט תתחילו לכתוב!)

איפה אתם עומדים 2020?

מה אתם עושים למען עצמכם? הקדישו את הזמן בקידום הדיגיטלי של העסק שלכם... זה ישתלם בהמשך מבטיחה!

17 views0 comments
bottom of page