top of page

מטקטקים להתפקד!

לפעמים זה מוזר לראות מבוגרים בטיק טוק הרי זה מיועד ילדים לא? האפליקציה ששיגעה את העולם- לא רק לילדים! שנים שהיו אומרים לי "את לא תביני את עוד ילדה" אבל הנה הגענו למציאות שאנחנו הצעירים (בואו.. אני בת 30 בא לי למוות כבר לא כל כך צעירה - עד כדי כך לא צעירה שיש לי לקוחה שהודיעה לי שהיא משחררת אותי אחרי גיל 30... ששש אל תגלו לה שחגגתי 30 השנה) מקדימים אתכם המבוגרים ויודעים איך לפרסם נכון באפליקציה הזו. אז בואו ננסה להבין את הטיק טוק רק לרגע, מיהי האפליקציה הסינית שהפכה לכל כך פופולארית ואיך היא משתלבת בעסק שלכם.


טיק טוק היא אפליקציה סינית בה ניתן העלות סרטונים באורך 15 שניות עד דקה. טיק טוק היא הגדילה את המשתמשים בה ונכון ל2018 עמדה על 900 מיליון איש מאז היא נמצאת בנסיקה בשימוש בעשרות מדינות ושפות. היא מעודכנת יותר משאר אפילקציות השיתוף מה שהופך אותה למתקדמת דיגיטלית לעומת המתחרות שלה. הודות לפיתוחים הדיגיטלים, לקלות העריכה ולקלות השיתוף היא שייכת לדור הצעירים ושינתה את המדדי השימוש אל מול שאר המתחרות שלה.


בעלי עסקים ולמפרסמים מכירים את האפליקציה ואלו שהשכילו כבר התחילו לפרסם שם, איך אמרו לנו פעם אל הסטורי - אם אתה לא שם אתה לא קיים. הגיע הזמן גם להכיר בקיומן של פלטפורמה הזו מאחר וזו העדפה של המשתמשים לתקופה הקרובה. העולם מתקדם לשם ומומלץ שתקדימו את המאוחר לפני שתיכנס לנו עוד איזה אפליקציה שתשנה את עולם הדיגיטל. בקיצור פשוט חבל לא להיות במקום כל כך לוהט. אז למה בכלל הטיק טוק כל כך עובד?

האפליקציה משתדרגת ומשתכללת כל הזמן מבחינה טכנית, כך שהיא נגישה וזמינה בצורה הידידותית ביותר. זה אומר שלמרות שילדים וצעירים לא ממש צריכים ללמוד הרבה על שימוש במחשב ובאמצעים דיגיטליים משום שהם פשוט נולדו לתוכם, עדיין משתדלים לפתח פלטפורמות דיגיטליות שמצריכות כמה שפחות מחשבה בהבנת ההפעלה שלהן. כך שהיום יש יותר אפשרויות שהפכו להיות קלות לתפעול וזה מה שמנגיש אותן להרבה לקוחות פוטנציאליים שלכם שרק מחפשים תכנים מעניינים שמוגשים להם בצורה מותאמת להם.

סיבה נוספת להצלחת טיק טוק בקרב הקהל היא שכל זה נשען על המאפיינים שהוכיחו את עצמם כמוצלחים וכמבוקשים, כלומר יצירת תוכן מקורי שלהם שמבטא את העולם הפנימי ואת ההעדפות שלהם. לאורך השנים הבנו ששיתופי ווידאו מוכיחים את עצמם יותר ויותר בקרב הצעירים, ניתן לראות כמה הם מוכנים ומשקיעים בזה יותר מתמיד. היצירותיות של בני הנוער מושקעת בסרטוני וידיאו בצורה מפתיעה מה שהופך את הטיק טוק לכל כך מבוקש. אפשרויות העריכה הזמינות באפליקציה מאפשרות לנוער להישאר שם, הכל זמין להם בתוך האפליקציה ומאפשר להם להביא את עצמם לידי ביטוי.


כדי להבין מה זה טיק טוק יש להבין קודם למה ההצלחה הגדולה שלהן עדיין יכולה להיות מובנת וידידותית גם למי שאינו מתחבר לרעיון של התכנים לצעירים. זה נראה מאיים רק בהתחלה, אבל אם תבינו את העיקרון תבינו ששום דבר אינו משתנה מלבד הפלטפורמה שהצליחה להמציא את הגימיק שצעירים בימינו מתלהבים ממנו הכי הרבה. התוכן עצמו לא השתנה אלא רק הדרך שבה הוא מוגש לעולם. ולכן אין סיבה, לא לנצל זאת ולהימנע מפרסום שם משום שבסופו של דבר בשביל זה טיק טוק נועד – לפרסם ולהרוויח כסף. את הפרסום עושים אנשי המקצוע. את התוכן מספקים אתם.


לסיכום, שנתחיל פרסום ב-TIKTOK?

15 views0 comments
bottom of page